کارلو آنچلوتی: حتی یک بازیکن خوب هم نداشتیم، اتلتیکو سزاوار پیروزی بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: حتی یک بازیکن خوب هم نداشتیم، اتلتیکو سزاوار پیروزی بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: حتی یک بازیکن خوب هم نداشتیم، اتلتیکو سزاوار پیروزی بود

سرمربی با تجربه و ایتالیایی باشگاه رئال مادرید اسپانیا شاگردان دیگو سیمئونه را لایق پیروزی در دربی امروز عصر شهر مادرید دانست.

طرفداری - به گزارش وب سایت  AS  کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست سنگین امروز عصر شاگردانش برابر تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با قبول نمایش ضعیف شاگردانش اذعان کرد که مسئولیت این باخت پرگل را به عنوان سرمربی تیم بر عهده خواهد گرفت.

 

شرایط بازی: بسیار بد بازی کردیم، اما به هر ترتیب همچنان صدرنشین رقابت ها باقی ماندیم و من نمی خواهم که بیشتر از حد معمول به این شکست توجه کنم. ما امشب نمایش ضعیفی را در زمین مسابقه ارائه دادیم، اما به این بازیکنان باور دارم و اطمینان دارم که همچون ابتدای فصل و  پس از شکست سنگین در آنوئتا برابر رئال سوسیداد، به این باخت نیز واکنش مناسبی خواهیم داشت.

دلایل شکست:  بسیار ساده است. اتلتیکو در هر زمینه از ما بهتر بود و سزاوارانه به پیروزی رسید. آن ها انگیزه بالاتر و جدیت بیشتری نسبت به ما داشتند. واضح است که ما باید در روزهای آینده برخی از مسائل را تغییر دهیم تا اطمینان پیدا کنیم که دیگر چنین اتفاقی برای مان پیش نیاید. من واقعا از این شکست بسیار متاسفم زیرا که در تمام صحنه های بازی ما پس از حریف به توپ و موقعیت می رسیدیم و حتی یک بازیکن هم نداشتیم که عملکرد خوب و همیشگی اش را در زمین مسابقه به نمایش بگزارد.

برگرداندن شرایط تیم در بازی های آینده:  به عنوان سرمربی این بازی را فراموش نخواهم کرد. ما در روزهای آتی به دقت این مسابقه را آنالیز کرده تا اشتباهات مان را در دیدار های آینده تکرار نکنیم. ما هیچ گاه عادت نداشتیم که چنین نمایشی را در زمین مسابقه از خود ارائه دهیم. ما در بازی امشب پاسکاری خوبی نداشته و در حقیقت در هیچ زمینه ای نشان از تیم همیشگی مان نداشتیم و من به عنوان سرمربی تیم به طور کامل مسئولیت چنین بازی ضعیفی را بر عهده خواهم گرفت.

عدم آمادگی مثلث BBC:  این سواال هیچ دلیل و منطقی ندارد، زیرا که اگر این بازیکنان به میدان رفتنتد بدین معنی است که برای حضور در زمین کاملا آماده بوده اند. فراموش نکنید که ما با این سه مهاجم توانستیم لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان را فتح کنیم.

ترکیب ابتدایی بازی: یازده نفر ابتدایی ما کاملا منطقی چیده شده بود. من سامی خدیرا را به میدان فرستادم تا در پشت محوطه جریمه خودی آرامش بیشتری داشته باشیم و البته میانگین قدی تیم را نیز بالا ببرم. همان طور که گفتم مشکل ما در این مسابقه عدم انگیزه و جدیت کل بازیکنان تیم بود نه این گونه مسائل فنی.

برتری های پیاپی اتلتیکو مادرید در دربی: آن ها واقعا عالی بازی کردند، اما صبر کنید تا ببینیم در پایان فصل شرایط کدام تیم بهتر خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 13:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.